Ziekenhuis

Een tevreden zorgverlener is belangrijk voor LabMicTA

Alle medewerkers van Laboratorium Microbiologie Twente Achterhoek (LabMicTA) zetten zich in om goede, professionele diagnostiek te verlenen. Daarbij kunt u ons helpen.
Bent u tevreden of juist ontevreden over de gang van zaken in ons laboratorium, dan horen wij dit graag van u.

Heeft u een suggestie, compliment, vraag of klacht?     

U kunt uw suggestie, compliment, vraag of klacht via onderstaand formulier aan ons melden.

In verband met de Europese privacy wetgeving, AVG, kunt u de details van de melding hier niet invullen. Wij nemen na ontvangst van uw melding graag contact met u op om de details met u te bespreken. Dit kunt u binnen 10 werkdagen verwachten.

U kunt wel aangeven om wat voor soort melding het gaat. Bij een suggestie wilt u aan LabMicTA tips ter verbetering doorgeven. Als u wilt aangeven waarover u tevreden bent, kunt u een compliment geven. Indien u meer informatie of verduidelijking wilt ontvangen, geeft u aan dat u een vraag heeft. Mocht u niet tevreden zijn dan kunt u een klacht indienen. 

Mocht u geen gebruik willen maken van het digitale formulier, dan zijn wij ook telefonisch bereikbaar. U kunt contact opnemen met onze kwaliteitsdienst via tel nr. 088-5374250.

Wij behandelen uw gegevens vertrouwelijk en gebruiken deze uitsluitend voor de afhandeling van uw melding.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Wij proberen zo goed mogelijk een oplossing te vinden voor uw klacht. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt dan uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg of de Geschillencommissie.

Klachtenloket Zorg

Een medewerker van het klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Het Klachtenloket Zorg is te bereiken middels:

  • Telefoonnummer 070-310 53 92. Van maandag t/m vrijdag tussen 9.00u-17.00u
  • Een mail gericht aan: info@klachtenloket-zorg.nl

Voor meer informatie kunt u terecht op https://degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen.
Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan die uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan.

Voor meer informatie kunt u terecht op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

De vragen die zijn aangegeven met een * zijn verplicht.

(toets de volgende code in: 115)
Feedback